donderdag 10 september 2009

Aquatica: time-out






De foto's
: Canadeese kraanvogels bij de voordeur
Suzanne en Daniel op het "strand"van Aquatica
Pieter en Daniel voor het glas waarachter de zwartwitte dolfijnen zwemmen. helaas die zijn zo snel dat ik ze telkens niet op de foto
Vanmorgen was het al vroeg dag. Tijn begon om ongeveer kwart voor 6 oma te roepen... nu had deze oma er even geen zin in dus bleef ik lekker liggen. Op een gegeven moment was het toch maar opstaan femke en Tijn laten altijd duidelijk horen dat ze wakker zijn. Maar vandaag stond toch Aquatica op het programma dus geen probleem. Wij zijn eerst even naar onze Wal-Mart gegaan. Suzanne ging ook mee die komt samen met Daniel slaap te kort de slaapkamerdeur dus ook de slaapkamer komt uit in de woonkamer alle geluiden vandaar uit krijgen ze direct te horen. En als jullie weten dat deze twee mensen langslapers zijn dan begrijp je het wel.
Bij Wal-mart wilde ik Tijn zijn politieauto geven maar dat mocht niet van zijn papa....;-). Heb ik net een t-shirt gekregen waarop staat oma's mogen snoep en kadootjes geven blijkt dat dus voor deze oma niet te mogen. Och die auto komt er wel!
Na het ontbijt gaf Femke aan dat ze later naar Aquatica zou komen, och dat was een verstandige keuze zo had Tijn even rust en wij ook. Bij Aquatica aangekomen wij stonden op de 3e parkeerrij dus niet druk! zijn we bij het peuterbad op het strand gaan zitten onder een grote parasol. Wij hebben heerlijk met de banden de lazy river gedaan. Maar helaas lagen alle tubes bijna in het water dus was het slalom"varen" tussen de banden. Tegen de klok van half 1 hebben wij iets te eten gehaald. Om 3 uur waren Femke, Yvo en Tijn er nog niet. In de tussentijd hadden Suzanne en Daniel liggen slapen nu had ik ook wel zin in een kort slaapje maar ik hou ook heel erg van mensen kijken (achter mijn zonnebril met een boekje in de hand). Wat een meer dan stevige mensen zie je daar en dan ook nog in bikini.
Toen wij naar huis reden hebben wij nog snel getankt voor 40 dollar 64 liter benzine zeg maar 28 euro dat is dus lachen he. Er stond een zeer nette zwerver die heb ik snel nog even geld in zijn hand gestopt. De man bleek uit port rico te komen en woonde al 10 jaar alleen in Amerika, Hij liet mij een kruis zien. Ik had een lot gekocht voor de Florida Loterij en Daniel dacht dat ik doordat ik deze man wat had gegeven meer kans zou hebben. Nou hij staat op 81 miljoen dollar dus waar hebben wij het over.
Bij thuiskomst bleek dat Femke, Yvo en Tijn niet weg hadden gekunt wij hebben namelijk het autostoeltje in de auto... stom van ons dat wij dit vergeten zijn.
Ze hebben een rondje gelopen op het park en zijn bij de twee speeltuinen geweest.
Zometeen gaan wij eten dij Denny's.
Hier zijn wij dus lekker wezen eten; Daniel had een steak die erg lekker was, Pieter had meatloaf Suzanne en Yvo de een of andere burger Femke een salade en ik had een schaal met nacho's/kaas/tomaat etc. Tijn had een kindermenu kortom iedereen heeft lekker zitten smullen het is alleen zo jammer dat de airco altijd zo waanzinnig hoog staat.
Nadat wij terug waren van het eten zijn de kinderen... jullie raden het al wezen shoppen bij de outletmall.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten