zaterdag 12 september 2009

Wakker worden om 10 voor 8!






De foto´s tijn in de regen slapend
de M_M winkel
mooie lucht
pieter in de regen in het bubbelbad

Tjee schiet ik vanmorgen wakker blijkt het 10 voor 8 te zijn. Ik heb de afgelopen nacht wel een poos wakker gelegen dus dat zal de reden zijn. Als ik naast mijn bed sta komt Tijn de kamer opgerend aangekleed en al. Wat blijkt Femke en haar mannen willen om 9 uur bij Seaworld zijn. Om iets over half 9 vertrekken ze. De regen begint langszaam te vallen met steeds grotere druppels. Ook onze twee "huis"kraanvogels staan al voor de deur. En natuurlijk heb ik wel een korstje brood voor ze.
Ik wil vandaag toch echt kadootjes kopen voor mijn ouders en broertje. Daarom stel ik voor om naar de Florida Mall te gaan. Suzanne en Daniel gaan mee. Als wij in de auto stappen druppelt het niet meer maar komt het echt met bakken uit de hemel. De temperatuur is ook 25 graden oeps dat is laag wij hebben de hele tijd boven de 30 graden gehad. Pieter wil zijn regenjas al meenemen;-).
Onderweg komen wij op de 4 richting Orlando in een flinke file terecht wat blijkt zijn er twee ongelukken vlakbij elkaar gebeurt. Dus voorzicht rijden. Natuurlijk hebben wij even een verkeerde weg genomen, ik heb toch veel moeite met west en oost hahaha.
Aangekomen bij de Florida Mall, je moet je voorstellen je rijdt eerst over een industrieterrein dan krijg je een gedeelte middle of niets krijg je een bord Florida Mall. Och wij kennen de Mall's wel. Deze heeft ook een hoog marmer gehalte. De winkels zijn talrijk kortom op een regenachtige dag gaat heel Orlando naar een mall. Toch nog even door de shops gelopen om te kijken of ik nog iets leuks kan vinden. Voor mama wil ik graag een mooi tafelkleed helaas niet gevonden. Wel vraag ik me af wat het maandsalaris is van een Amerikaan. Alles is best wel prijzig. Schoenen (wel speciale hoor) 475 dollar!!!
Ik ben ook bij de M&M winkel geweest lekker kleurrijk (zie foto)
Om ongeveer 2 uur waren wij terug. Suzanne en Daniel moesten nog even naar de andere Mall voor een kadootje voor Daniels moeder, ze zijn geslaagd.
Nu ik nog. Met Femke ben ik naar Lowe geweest mensenlief wat een winkel zeg maar een Praxis maar dan 10x groter. Prachtige wasmachines maar ook geweldig mooi hekwerk tja eigenlijk van alles mijn vader zou hier wel een hele vakantie kunnen doorbrengen. Om over mijn vader te spreken voor hem kan ik ook niets vinden. Ik ben nu aan het kijken om onze tuin te voorzien van hekwerk anders ligt Tijn in de vijver en ja hoor mijn stijl hekwerk en niet duur dan hetwerk voor 1.85 m. 30 euro.
Ik heb trouwens vandaag wel 4 keer met dat prachtige beddengoed in mijn handen gestaan. Heb besloten om het ditmaal niet mee te nemen maar een volgende keer.
Vanavond heb ik macaroni gemaakt met zelfgemaakte pudding, de kinderen vinden dat toch gezellig. het is nu bijna half 9 en het regenweer. Als het morgen maar droog is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten