vrijdag 11 september 2009

vrijdag de 11e

Vandaag was Femke met haar mannen al vroeg op pad. Ze gingen naar Island of Adventure. Het plan was om daar om 9 uur te zijn maar vanwege tanken enzo lukte dit niet. Suzanne en haar daniel hadden hetzelfde plan maar die wilde naar Universal. Nadat het grut de deur uit was zijn wij gaan shoppen. Pieter wilde nog graag een paar Basketbalschoenen. Dus op pad eerst naar de outlet van lake buenavista. Dit is een wat kleinschalige outlet. Het was ook de bedoeling dat ik mijn verjaardagskado zou kopen maar ja ik ben daarin wat moeilijker. Pieter heeft bij de Nike store prachtige Jordan legend basketbalschoenen gekocht, een beetje retro maar erg leuk en de prijs daar wordt je gewoon blij van 49 dollar!. Bij Big Dog nog een leuk t-shirt gekocht voor 5 dollar.
Voor mijn buurvrouw ook iets gekocht voor de kleine meid.... Nu nog iets kopen voor mijn ouders en broertje. Pieter wilde heel graag dat ik iets zou kopen maar ja wat wil je dan hebben....?. Op weg naar de Premium Outlet mall die is beduidend groter en ook erg druk met auto's het is altijd even zoeken naar een plekje. Wij zijn heel wat winkels in en uit gegaan maar nog steeds niets gevonden bij Todd's wel een prachtige handtas gezien naar jawel voor de helft van de prijs en dan nog 115t0 dollar betalen... nee dan maar wachten.

Wij hebben lekker nog even bij Starbuck gezeten: Ijskoffie heerlijk.

Op weg naar de Target wij rijden hier altijd langs en ik wilde de winkel weleens van binnen zien..... oeps had ik maar een kompas meegenomen of een megafoon want natuurlijk waren wij (pieter en ik ) elkaar weer kwijt hahaha.
Het supermarkt gedeelte valt tegen moet ik zeggen maar voor de rest lijkt het wel een beetje op een V&D ze hebben vanalles. Ik zag voor Tijn een Orka en omdat hij de heledag Shamu roept was dat toch weer een leuk kado. Ik wil voor mijn moeder een leuk rond tafelkleed meenemen en laat ik dat nu nergens kunnen vinden... waar halen de Amerikanen toch al dat leuke spul!
O ja onderweg van de Mall naar Target kwamen wij Femke en Yvo + Tijn nog tegen toevallig he.

Toen wij uit de Target kwamen begon het wat te spatten... het spatten werd al snel super dikke druppels en daarna zetten ze in de hemel de sluis open... mijn hemel wat een water kwam eruit. Omdat ik nog heel even bij de winkel moest zijn was ik dus tot op mijn hemd nat.... het heeft zeker nog een 3 kwartier erg hard geregend en daarna hielt het op. In no time waren de plassen verdwenen en was het weer als vanouds erg warm.
Vanavond hebben wij gewoon thuis gegeten, gebakken aardappels, ribjes, meatloaf en hamburgers en groente (niet te eten) maar de Amish koolsla was verrukkelijk.
Nu zit ik in mijn pyama dit even te typen.
ben met de was bezig nog twee dagen en dan gaan wij weer naar huis.
O ja ik heb nog 20 water ijsjes in de diepvries dus die moeten ook nog even soldaat gemaakt worden.

2 opmerkingen:

  1. k ben een tijd niet meer toegekomen om reisverslagen van andere 'florida-verslaafden' te lezen, maar heb nu in één ruk je verslag doorgenomen! Ziet er super uit! Leuk verslag van leuke belevenissen!

    groetjes van dennis_diana
    florida forum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zal ik jullie verhalen missen, het was enorm leuk om jullie te volgen.
    Hët "rommelt" hier goed, de kleine is vast erg blij dat er ook aan haar word gedacht daar in Amerika, ook haar ouders zijn er blij mee;)
    geniet van jullie laatste daagjes en wij houden jullie ook op de hoogte.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen