woensdag 2 september 2009

Universal




Gisteren zijn wij met z'n alle naar Universal Studio's geweest. Er is enorm veel bij gekomen sinds wij 11 jaar geleden zijn geweest. Het was zo enorm warm dat wij allemaal een beetje chagrijnig waren. Suzanne en de jongens zijn in de nieuwste rite geweest ze moesten 90 minuten wachten brrr. Wij zijn naar de kinderafdeling gegaan. Echt Lachen.. ze zijn zo gek op water je moet je voorstellen een rondpleintje met aan de ene kant de brandweer en aan de andere kant de politie. Boven op het gebouw staat een grote emmer die wordt gevuld met water en als ik zeg grote emmer dan bedoel ik misschien wel 500 liter de bel gaat en alles komt met een rot gang naar beneden volwassenen en kinderen gaan er onder staan.
Gisteravond lekker gewoon gekookt, worteltjes (vers), vlees aardappeltjes maar even snel bij KFC koolsalade gehaald en een toetje.
Omdat het zo erg warm was kwam natuurlijk de hoofdpijn flinkopzetten om half 8 lag ik dus al in bed.
Wij hebben nieuwe buren uit de UK en ja die maken flink wat herrie dus om half 1 kon ik het gesprek van de buren bijna woordelijk verstaan.
Wat grappig was dat toen wij naar huis reden op de vuilnisbak bij ons in de straat 3 gieren rustig zatten te dineren uit de prullebak.

Ik heb weer wat foto's erbij gedaan van Unisersal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten