maandag 7 september 2009

blond lila kapper





Blond haar is leuk maar aqls je heel erg veel zon op je bolletje krijgt krijg je steeds blondere haren bijna wit. Tja en van witte haren daar hou ik niet van. Dus bij de Wal-mart haarverf gekocht...... och het was niet gek alleen de uiteinde haarpunten die waren opeens lila. Och als je pragmatisch ben ingesteld ja je weer naar de Wal-Mart en koop je gewoon weer haarverf (2 stuks revlon voor 3,96 (ongeveer 2,99 euro moet je in Nederland eens voor komen). Ik dacht dus even iets donkerder in huis leek het heel wat maar toen ik buiten kwam begonnen mijn beide dochters te lachen en kwamen ze niet meer bij: mijn haar had een grijze kleur gekregen... ik moet jullie vertellen hiervan is geen foto gemaakt ;-). Femke en Suzanne hadden gezien dat jawel bij de bewuste Wal-Mart de kapper ook op zondag op was dus naar de kapper. Even 2 uur in de stoel gezeten en ik loop er weer als Tineke bij. Beschaafd blond, gelukkig.
In de tussentijd hebben Femke en Suzanne zich ook laten verwennen: manicure en pedicure (zie foto's). Ik was zelfs nog eerder klaar hihihihi

Het weer is geweldig iedere dag boven de 30graden 's avonds soms een regenbuitje maar dat mag geen naam hebben.
De kinderen hebben alle twee al een extra koffer nodig zoveel hebben die al gekocht.

1 opmerking:

  1. Hoi Tineke, Pieter en de rest van de familie.
    Een verrassing dat je mij hebt gevonden via Kinesis. Ik heb de verhalen gelezen en foto's bekeken. Er is genoeg te beleven daar. Vrijdag ga ik een weekje naar Spanje. Ik hoop je daarna weer bij Kinesis te zien. Nog heel veel plezier, geniet ervan en tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen